Liczby wyraźnie pokazują, że Polscy bukmacherzy online zdobywają coraz większe uznanie wśród Polaków. Gracze doceniają, że można inwestować, wygrywać pieniądze i w emocjonujący sposób spędzać wolne chwile… Innym plusem jest Obsługa Klienta. Okazuje się, że w najlepszych firmach bukmacherskich jest ona bowiem na bardzo wysokim poziomie.

Czat live
W jaki sposób można skontaktować się z fachowcami? Opcji nie brakuje. Szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę naprawdę profesjonalnych bukmacherów internetowych. Najczęściej wybieranym wariantem jest czat live. Czym cechuje się ta opcja? Dlaczego cieszy się tak dużą popularnością? Masz jedno pytanie do Obsługi Klienta? Chcesz szybko rozwiać swoje wątpliwości? W takiej sytuacji ta opcja na pewno Ci się spodoba. W końcu czat live pozwala szybko uporać się z rozmaitymi kłopotami. Jak skorzystać z tej opcji? Oczywiście, by to było możliwe, wejdź na stronę internetową konkretnego bukmachera.
Aby ułatwić identyfikację Twojego konta (i tym samym szybciej rozwiązać dany kłopot) zaloguj się i wypełnij krótki formularz. Można również skorzystać z pomocy bez wykonania tego zadania. To zaś bardzo dobra opcja przede wszystkim dla osób, które w tym momencie nie posiadają jeszcze konta, a chcą dowiedzieć się kilku interesujących faktów. Co dalej? Czasami trzeba trochę poczekać. Szczególnie, gdy mówimy o tak zwanych „godzinach szczytu”. Należy jednak zauważyć, że Polskie firmy bukmacherskie jak STS czy Betfan dokładają wszelkich starań, by czas oczekiwania w kolejce nie był stosunkowo długi.
29 PLN bez depozytu od STS!
Kod promocyjny: BETONLINE
Jeśli nadejdzie zaś Twoja kolej, to trzeba przedstawić swój problem. Najlepiej jak najdokładniej go opisać. Możesz napisać wiadomość wcześniej (np. w notatniku, w momencie oczekiwania na połączenie się z operatorem). Potem ją tylko wkleisz i przyspieszysz rozwiązanie konkretnej sprawy. W nowoczesnych zakładach bukmacherskich pracuje naprawdę wykwalifikowany personel. Także, jeśli chodzi o Obsługę Klienta. Dzięki temu szybko można uzyskać pomoc, która będzie całkowicie satysfakcjonująca.
Można też wysłać e-mail
Jakie są alternatywne formy kontaktu? Profesjonalne firmy bukmacherskie jak bukmacher STS bardzo dbają o ten aspekt. W końcu zależy im na tym, by budować pozytywne relacje ze swoimi Klientami. Typerzy często zaś mają rozmaite sprawy do załatwienia. Najczęściej chodzi o osoby początkujące, które poznają ten świat od tak zwanej podszewki. W związku z tym do dyspozycji graczy jest nie tylko live czat. Można zdecydować się też na wysłanie wiadomości e-mail. Kiedy taka opcja jest najlepsza? Od razu trzeba w tym miejscu podkreślić, że generalnie Obsługa Klienta Polskich bukmacherów online działa 24 godziny na dobę.
Legalny bukmacher | Oferta bonusów | Kod promocyjny |
---|---|---|
sts.pl | 29 PLN bez depozytu | Kod: BETONLINE |
efortuna.pl | Freebet 20 PLN | Kod: BETONLINE |
betfan.pl | 100 PLN bez ryzyka | Kod: BETONLINE |
Poszczególne działy mają jednak nieco krótsze godziny urzędowania. Np. nie możesz skorzystać z czatu live 24 godziny na dobę. Zazwyczaj ta opcja jest dostępna przez około kilkanaście godzin każdego kolejnego dnia. Jeśli spóźniłeś się i nie możesz wybrać tego wariantu, to do Twojej dyspozycji jest również ta opcja. Wystarczy tylko znaleźć odpowiedni adres, przedstawić swój problem i czekać na jego rozwiązanie. Jak długo? To już zależy od konkretnego bukmachera internetowego. Zazwyczaj jednak odpowiedzi są udzielane w terminie do 24 godzin; od daty wysłania wiadomości.
Kontakt telefoniczny
W niektórych firmach bukmacherskich można również skorzystać z kontaktu telefonicznego. Czym cechuje się ta opcja? Ma ona swoje plusy, jak i minusy. Rozpocznijmy od pozytywnych aspektów. Bukmacherzy internetowi w Polsce udostępniający tę opcję zapewniają minimum kilkanaście godzin „urzędowania” pod telefonem. W związku z tym praktycznie zawsze można zadzwonić i postarać się rozwiązać swoje problemy; związane np. z kontem, bonusem powitalnym, nierozliczonym zakładem itp. Tak, jak poprzednio, można liczyć na rzetelne podejście do Klientów. Jeśli zdecydujesz się na profesjonalnego buka online, to na każdej płaszczyźnie będziesz miał do czynienia z fachowcami. Dlatego zawsze powtarzamy, że proces wyboru takiego podmiotu nie może być potraktowany po macoszemu.

Jakie są zaś minusy tej formy kontaktowania się z firmami hazardowymi? W porównaniu do poprzednio opisywanych wariantów, tutaj trzeba liczyć się z pewnymi wydatkami. Korzystanie z takich rozwiązań, jak live czat, czy wiadomość e-mail jest w 100% darmowe. Natomiast kontakt telefoniczny to pewne koszty. Jakie? Takie informacje można uzyskać na stronie internetowej danego bukmachera. Jeśli zatem chcesz załatwić swój problem w ten sposób, to przygotuj się do rozmowy, by jak najszybciej sprawa została rozwiązana.
Dział z najczęściej zadawanymi pytaniami FAQ
Gracze firm bukmacherskich mogą również odwiedzić dział FAQ. Okazuje się, że czasami bez pomocy kogoś z zewnątrz możesz sobie poradzić i znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania. Takie działy FAQ są zazwyczaj bardzo rozbudowane. Pojawiają się tam najczęściej poruszane kwestie. M.in. związane z otwarciem konta, bonusami powitalnymi, pierwszymi wpłatami, wypłatami. Zajrzyj tam i postaraj się znaleźć odnośniki do Twojego problemu. Jeśli ich nie będzie, to wybierz inną formę kontaktu z Obsługą Klienta.